چهارشنبه 20 آذر 1398
  • ما مِن أَحَدٍ يَتيهُ إِلاّ مِن ذِلَّةٍ يَجِدُها فى نَفسِهِ؛ هيچ كس نيست كه تكبّر ورزد، مگر بر اثر خوارى و حقارتى است كه در خود مى بيند.


کد خبر : 6130 1398/08/20 21:2 چاپ خبر

مشاور رئیس دانشگاه و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مطرح کرد:

توانمند سازی شاغلین روابط عمومی ها

 دکتر گوهردهی هدف از برگزاری این کارگاه را توانمند سازی شاغلین روابط عمومی ها در راستای اجرای برنامه عملیاتی دانشگاه ها دانست و افزود: برنامه استراتژیک به سازمان کمک می کند تا با استفاده از روش منظم تر، معقول تر و منطقی تر راه های استراتژیکی موثری را انتخاب کرد.



 دکتر فرزاد گوهردهی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: کارگاه برنامه ریزی و اجرای کمپین اطلاع رسانی توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری برگزار شده است که در آن مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاههای کلان مناطق کشور (6،2،1و10) شرکت کردند.

 

به گزارش شمال تایم، وی با بیان اینکه این کارگاه به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و رفاهی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و درمان ساری برگزار می شود، گفت: روز نخست این کارگاه با محوریت برنامه ریزی و اجرای کمپین اطلاع رسانی و رسانه ای و روز دوم نیز با عنوان استراتژی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
 
 
دکتر گوهردهی هدف از برگزاری این کارگاه را توانمند سازی شاغلین روابط عمومی ها در راستای اجرای برنامه عملیاتی دانشگاه ها دانست و افزود: برنامه استراتژیک به سازمان کمک می کند تا با استفاده از روش منظم تر، معقول تر و منطقی تر راه های استراتژیکی موثری را انتخاب کرد.
 
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: طراحی برنامه ریزی مناسب روابط عمومی می تواند مدیران ارشد سازمان را با اثر بخشی فعالیت روابط عمومی ها آشنا و کمک کند که روابط عمومی اعتبارات لازم را برای ادامه فعالیت های خود اخذ کند.
 
 
وی با بیان اینکه فرایند برنامه ریزی در روابط عمومی متشکل از چهار مرحله اساسی تحقیق،برنامه ریزی، ارتباط و ارزیابی است، گفت: این مسائل در یک فرایند برای حل مسائل و مشکلات ارتباطی روابط عمومی در اختیار ما قرارمی گیرد تا ما بدانیم که بیش از هر برنامه ریزی تحقیق کنیم ولی اندک افرادی هستند که بدانند چه تحقیقی مورد نیاز است و چه زمانی می تواند در حل مسائل روابط عمومی کاربرد داشته باشد.
 
 
دکتر گوهردهی با بیان اینکه اولین اقدام ما شناخت مسئله است،افزود: باید وضعیت موجود و مطلوب را ارزیابی کنیم و طبیعی است که در این فرایند پس از شناسایی وضعیت موجود باید برنامه ریزی را انجام دهیم و برای انتخاب برنامه ریزی مناسب باید افرادی باشند که متغیرها و روشها را بشناسند و در اختیار سازمان قرار دهند.
 
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید براینکه گام اساسی ما در روابط عمومی مدیریت برنامه ارتباطی است، ادامه داد: روابط عمومی باید در برنامه ریزی کلان و عملیاتی از جایگاه لازم و تشکیلات، نیروی انسانی و محبوبیت کافی برخوردار باشد و کارکنان آن نیز مهارت ارتباطی، تجربی و انگیزه لازم را داشته باشند هدف از برگزاری این کارگاه ها نیز ایجاد انگیزه و مهارت های لازم برای برقراری ارتباط با مخاطبین است.

کلمات کلیدی : -

مشاهده نظرات - 0 نظر
ارسال نظر برای این مطلب
نام ایمیل
عنوان نظر
متن نظر

کد امنیتی زیر را وارد کنید

نظرات ارسال شده برای این مطلب